Васильківський НВК "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" №4Суббота, 16.12.2017, 06:21

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Предметні тижні | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1863

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входу

Ні для кого не секрет, що запорукою успішного навчання є глибока зацікавленість учнів у вивченні того чи іншого предмета. Тому кожен вчитель і намагається всіма доступними способами зацікавити учнів предметом, який він викладає. Хоча на більшості уроків вчителі школи використовують багато різноманітних активних форм, методів і прийомів, реалізувати їх не завжди вдається через брак часу й інші причини. Одним з найбільш дієвих засобів в досягненні цієї мети є добре продумана і організована позакласна робота, адже вона сприяє виявленню і розвитку здібностей учнів, вимагає від учителів великого творчого потенціалу.

Основними відмінностями позакласної роботи від навчальної є:

1. Добровільний характер участі учнів у позакласній роботі на відміну від обов’язковості навчальної діяльності. Учні вирішують для себе питання про участь в тих чи інших видах позакласної роботи, перш за все відповідно до своїх інтересів, бажання дізнатися щось нове, зайнятися чимось додатково з якимись певними цілями. Цей провідний принцип організації позакласної роботи зобов’язує вчителя своєчасно виявити зацікавленість учнів позакласною роботою, залучити їх до діяльність у позаурочний час і тим самим пробудити в них інтерес до неї. Цей принцип визначає зміст і форму позакласної роботи — вона повинна постійно підтримувати, поглиблювати і розвивати інтерес до предметів.

2. Позаурочний характер занять виражається: по-перше, відсутностю суворо урочної регламентації, що стосується часу, місця, форми їх проведення. Місцем проведення роботи може бути шкільний стадіон, зал музею, шкільний сад і т. д. По-друге, у відсутності суворого обліку знань, навичок і вмінь, оцінок в балах. Перевірка результатів позакласної роботи здійснюється у формі звітних вечорів, концертів, зборів, випуску стінгазет і т. д.

3. Велика самостійність та ініціативність учнів у виконанні позаурочних доручень. На відміну від навчальної роботи, де допомога вчителя відіграє провідну роль, у позакласній роботі учні проявляють більше самостійності, винахідливості, творчості як у виконанні, так і в організації позаурочних заходів, у виборі форм роботи, що відповідають інтересам окремих вікових груп учнів, їх нахилам.

Найбільше форм і видів позакласної діяльності можна побачити під час проведення предметних тижнів. Адже предметні тижні в школі виконують певні функції:

1. Організаційна — тижні дозволяють внести цікаві заходи та інноваційні технології до навчально-виховного процесу, вдосконалити організаційні якості вчителів та розвивати організаційні здібності учнів.

2. Діагостична — можливість отримувати інформацію про динаміку професійного рівня вчителів та особистісний розвиток учнів.

3. Моделююча — під час планування тижнів розробляються принципово нові форми навчально-пізнавальної діяльності учнів.

4. Пропагандистська — зміст тижнів спрямований на інформування учнів про досягнення науки та техніки, виконання перспективних завдань програми розвитку школи.

Предметні тижні є традиційними методичними заходами в нашій школі. Вони дають можливість педагогам, підвищувати рівень кваліфікації, професійної компетентності, а учням показати свої знання, вміння, навички, розвивати організаційні здібності поглибити та розширити знання з предметів. Тиждень стає своєрідним творчим звітом, формуванню творчих відносин між учнями, вчителями та батьками, які взаємодіють в процесі підготовки і проведення тижня.

Основне завдання предметних тижнів полягає в тому, щоб у ньому взяло участь якомога більше школярів. Тому про підготовку до кожного тижня знає вся школа. Яскраві оголошення, про початок проведення тижнів й план проведення заходів, які відбуватимуться протягом тижня вивішуються заздалегідь на видному місці. На кожен день тижня плануються конкретні заходи. Під час підготовки заходів вчителі враховують, що позакласна робота має доповнювати урочну діяльність, а не бути зовсім відірваною від неї.

Проведення тематичних тижнів та декад у  2017/2018 навчальному  році

Назва заходу

Дата проведення

 

ВЕРЕСЕНЬ

 

Тиждень Олімпійської освіти

07.09-15.09.2017

 

 

ЖОВТЕНЬ

 

Місячник шкільних бібліотек

02.10-31.10.2017

Тиждень військово-патріотичного виховання

09.10-13.10.2017

 

 

ЛИСТОПАД

 

Тиждень толерантності

13.11-17.11.2017

Декада початкової школи

13.11-24.11.2017

Тиждень іноземної мови

06.11-10.11.2017

 

 

ГРУДЕНЬ

 

Тиждень історії і правової освіти

04.12-08.12.2017

 

 

СІЧЕНЬ

 

Декада народних звичаїв і обрядів

01.01-14.01.2018

 

 

ЛЮТИЙ

 

Тиждень математики та інформатики

05.02-09.02.2018

Тиждень профорієнтаційної роботи

12.02-16.02.2018

 

 

БЕРЕЗЕНЬ

 

Шевченківський тиждень

05.03-12.03.2018

Тиждень предметів художньо-естетичного циклу

12.03-16.03.2018

Тиждень дитячої книги

19.03-23.03.2018

 

 

КВІТЕНЬ

 

Тиждень пропаганди здорового способу життя

02.04-06.04.2018

Місячник екологічної освіти та охорони навколишнього середовища

02.04-27.04.2018

Пошук

 
Корисні посилання
< <


Архів записів

Календар
«  Декабрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


Copyright MyCorp © 2017