Васильківський НВК "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" №4Суббота, 16.12.2017, 06:18

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Вчителів інформатики | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1863

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входу

План

проведення семінару-практикуму вчителів інформатики

«Використання інтерактивних та пошукових методів навчання

на уроках інформатики»

 

10 жовтня 2017 року Васильківський НВК № 4

 

Мета: ознайомити з досвідом роботи вчителів інформатики щодо використання інтерактивних та пошукових методів навчання на уроках інформатики.

Завдання:

  • проаналізувати застосування інтерактивних технологій на уроках інформатики у 2-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів;
  • визначити шляхи створення інтерактивного інформаційно-комунікаційного середовища в загальноосвітньому навчальному закладі й використовувати як традиційні, так і інноваційні педагогічні технології на уроках;
  • розкрити особливості формування інформаційно-цифрової компетентності в умовах реалізації Концепції Нової української школи.

 

Час проведення

Зміст діяльності

Відповідальні особи

Організаційний блок

9.10 - 9.15

Реєстрація учасників семінару

Байда Л. С., методист НМЦ

9.10 - 9.15

Мета та завдання семінару-практикуму. Ознайомлення з планом роботи.

Байда Л. С., методист НМЦ

Практичний блок

9.25-10.05

 

 

 

10.20-11.05

 

 

11.05.-11.20

Урок в 3-Б класі Тема: Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.

 

Урок в 6 класі Тема: Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.

 

Ознайомлення з досвідом роботи вчителів Бондар І. Г., Бишенко Т.М.,

 

Бишенко Т.М., вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»

 

Бондар І.Г., вчитель інформатики, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

Кондратовець С. М., заступник директора з навчально-виховної роботи

Теоретичний блок

11.05-11.40

Аналіз та обговорення відкритих уроків семінару-практикуму

Учасники семінару

11.40-12.10

Використання інтерактивних та пошукових методів навчання на уроках інформатики

Римашевська Т. І., керівник ММО вчителів інформатики

Інформаційний блок

12.10-12.20

Про проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики, інформаційних технологій. Підведення підсумків роботи семінару. Прийняття рекомендацій

Байда Л.С., методист науково-методичного центру

 

 

 

 

 

Рекомендації

семінару-практикуму міського методичного об’єднання

вчителів інформатики

«Використання інтерактивних та пошукових методів навчання на уроках інформатики»

 

З метою використання інтерактивних та пошукових методів навчання на уроках інформатики:

рекомендуємо:

 

  1. Упроваджувати інтерактивні технології навчання на уроках інформатики та в позакласній роботі.

Постійно, вчителі ММО

 

  1. На уроках інформатики забезпечити створення педагогічних умов спрямованих на формування інформаційно-комунікаційної, інформаційно-цифрової компетентностей та соціальної мобільністі учня, здатного орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнічного суспільства.

Постійно, вчителі ММО

 

  1. Забезпечити реалізацію нових підходів до організації та проведення уроків інформатики у 2-11 класах.

Постійно, вчителі ММО

 

  1. На уроках та в позакласних заходах поєднувати різні типи навчання: індивідуальний та колективний, діалоговий та контекстний, створюючи всі умови для творчої діяльності та застосовуючи активні й інтерактивні методи навчання.

Постійно, вчителі ММО

 

5. При підборі завдань до інтерактивного уроку дотримуватись таких правил:

  • цікавий характер завдань (за формою, змістом, сюжетом, за способом розв’язання або несподіваним результатом);
  • завдання відрізняються рівнем склад­ності, мають кілька способів розв’язання;
  • підбираються завдання, що мають прак­тичну значимість і між предметний зміст;
  • завдання формулюються так, щоб їх ви­конання було неможливе без знання теоретич­ного матеріалу;
  • безпосередньо пов’язані з досліджуваною темою, сприяють засвоєнню, закріпленню, удосконалюванню отриманих умінь і навичок.

Постійно, вчителі ММО

 

6. Розробляти та впроваджувати власні інформаційні продукти як програмні засоби навчання: електронні підручники, тести, міні-підручники, мультимедійні презентації, комп’ютерні графічні об’єкти тощо.

Постійно, вчителі ММО

 

7.Надавати науково-методичну допомогу вчителям щодо використання інтерактивних та пошукових методів навчання на уроках інформатики

Науково-методичний центр

Постійно

8. Продовжувати практику проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, узагальнення й поширення педагогічного досвіду.

Науково-методичний центр, вчителі ММО

Постійно

 

Пошук

 
Корисні посилання
< <


Архів записів

Календар
«  Декабрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


Copyright MyCorp © 2017