Васильківський НВК "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" №4Суббота, 16.12.2017, 06:21

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Вчителів трудового навчання (обслуговуючі види праці) | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1863

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входу

План

проведення семінару-практикуму вчителів трудового навчання (обслуговуючі види праці)

«Проектно-технологічна діяльність на уроках обслуговуючих видів праці»

 

13 листопада 2017 року Васильківський НВК № 4

 

Мета: ознайомити з досвідом роботи вчителя трудового навчання щодо використання проектних технологій на уроках трудового навчання.

Завдання:

  • проаналізувати застосування проектних технологій на уроках трудового навчання у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів;
  • використовувати проектні технології на уроках;
  • розкрити особливості формування основних компетентностей під час вивчення технологій в умовах реалізації Концепції Нової української школи.

 

Час проведення

Зміст діяльності

Відповідальні особи

Організаційний блок

9.10 - 9.15

Реєстрація учасників семінару

Пастух Л.П., методист НМЦ

9.10 - 9.15

Мета та завдання семінару-практикуму. Ознайомлення з планом роботи.

Пастух Л.П., методист НМЦ

 

Практичний блок

9.25-11.05

 

 

 

 

11.05.-11.20

Урок в 6 класі Тема: Виготовлення народної іграшки - ляльки-мотанки.

 

 

 

Ознайомлення з досвідом роботи вчительки трудового навчання (обслуговуючі види праці) Горкуненко Л.М.

Горкуненко Л.М.,вчитель трудового навчання, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

 

Кондратовець С. М., заступник директора з навчально-виховної роботи

 

Теоретичний блок

11.20-11.45

Аналіз та обговорення відкритого уроку семінару-практикуму

Учасники семінару

11.45-12.05

Проектно-технологічна діяльність на уроках обслуговуючих видів праці

Горкуненко Л.М.,керівник ММО вчителів трудового навчання (обслуговуючі види праці)

 

Інформаційний блок

12.05-12.20

Про проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з трудового навчання. Підведення підсумків роботи семінару. Прийняття рекомендацій

Пастух Л.П., методист науково-методичного центру

 

 

 

 

 

 

 

Рекомендації

семінару-практикуму міського методичного об’єднання

вчителів трудового навчання (обслуговуючі види праці)

«Проектно-технологічна діяльність на уроках обслуговуючих видів праці»

 

З метою створення оптимально сприятливих умов для забезпечення систематичного і послідовного вивчення школярами трудового навчання, запровадження на уроках проектних технологій як засобу самореалізації школярів, розвитку інтересу учнів до навчання, формування у них вмінь застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, реалізації вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти й упровадження в практику роботи сучасних підходів до навчання

рекомендуємо:

 

  1. Забезпечувати виконання вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти щодо створення позитивного навчального середовища на уроках трудового навчання.

Постійно

Вчителі трудового навчання

  1. Упроваджувати у навчальний процес систематичне використання довготривалих проектів в межах однієї теми, поетапне використання яких планувати на практичних роботах, поєднувати їх із традиційними методами навчання.

Постійно

Вчителі трудового навчання

  1. При підготовці до занять добирати та урізноманітнювати найефективніші форми й методи роботи, які б стимулювали пізнавальну активність учнів, розширювали та систематизували їх знання. З метою залучення кожного учня до активної діяльності на всіх етапах уроку використовувати опорні схеми, таблиці, ілюстрації.

Постійно

Вчителі трудового навчання

  1. Здійснювати методичну освіту вчителів через проведення семінарів-практикумів, науково-практичних конференцій, майстер – класів, круглих столів з метою підвищення професійної майстерності педагогів.

Постійно

Вчителі трудового навчання

  1. Залучати вчителів до активного використання інноваційних технологій у практичній діяльності.

Постійно

Вчителі трудового навчання

  1. Надавати науково-методичну допомогу вчителям щодо проектно-технологічної діяльності на уроках обслуговуючих видів праці

Науково-методичний центр

Постійно

  1. Продовжувати практику проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, узагальнення й поширення педагогічного досвіду.

Науково-методичний центр, вчителі ММО

Постійно

Пошук

 
Корисні посилання
< <


Архів записів

Календар
«  Декабрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


Copyright MyCorp © 2017